Tel.: 22 757 46 99; 797 775 505

Uprzejmie informujemy, że wysyłki kurierskie realizujemy codziennie - od poniedziałku do piątku - około godziny 14.00 . Korzystamy z usług firm kurierskich: DHL oraz FEDEX wg poszczególnych kategorii wagowych i gabarytowych.
Wysyłki pocztowe realizujemy cztery razy w tygodniu - w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki - około godziny 11.00 .
Prosimy wziąć pod uwagę powyższe terminy przy składaniu zamówień i wyborze formy płatności.
Informujemy także, iż zamówienia realizowane są w kolejności ich złożenia.

Na każdym etapie realizacji zamówienia są Państwo informowani mailowo bądź telefonicznie o jego przebiegu. Wszystkie zamówienia złożone w sklepie internetowym posiadają przypisany numer listu przewozowego, który klient dostaje w powiadomieniu mailowym o zrealizowaniu zamówienia. Za pomocą numeru listu przewozowego mogą Państwo śledzić drogę przesyłki na stronach internetowych: firmy kurierskiej DHL - http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/ lub firmy kurierskiej FEDEX - https://www.fedex.com/fedextrack/html/index.html?action=track&action=track&cntry_code=pl  oraz poczty polskiej: http://emonitoring.poczta-polska.pl/  .

W przypadku jakichkolwiek problemów z przesyłką prosimy o kontakt z naszym biurem.

Bardzo prosimy o sprawdzenie paczki w obecności kuriera, w razie jakichkolwiek niezgodności z dokumentem sprzedaży dołączonym do paczki bądź uszkodzeń towaru, należy wraz z kurierem sporządzić protokół szkody. Otrzymaną kopię sporządzonego protokołu prosimy wysłać do nas w formie elektronicznej na adres mailowy biuro@sportmasters.pl lub w formie tradycyjnej pocztą na adres: SPORT MASTERS ul. Borowa 9a, Wilcza Góra, 05-506 Lesznowola z dopiskiem Reklamacja.

 

Zespół SportMasters.pl


Projekt i wykonanie CStore Wlaściciel sklepu: sportmasters.pl.

Wszelkie prawa zastrzeżone

Kontakt ze sklepem